Sunday 10 February 2013

Program Pelengkap Mesyuarat Agung ASTRA ke-16 Ipoh

Sempena Mesyuarat Agung ASTRA ke-16 di Ipoh, Komuniti ASTRA Perak telah mengatur beberapa program khas untuk para peserta mesyuarat.

Perkhemahan BBQ dan penjelajahan Gua Tempurung.

Apa istimewanya Gua Tempurung?

Ianya merupakan salah satu daripada 10 IKON PELANCONGAN NEGERI PERAK.
Luaran Gua ini boleh dilihat dari lebuhraya Utara Selatan. Gua ini merupakan struktur batu kapur semulajadi terbesar di Semenanjung Malaysia dengan panjang 1.9 km dan tinggi mencecah 120 m. Ada 5 ruang kubah besar yang menjadikan identiti dan nama gua ini Gua Tempurung. Pelbagai formasi batu kapur terbentuk untuk dinikmati dan siap ada kawasan ber- 'AIR-COND.

http://www.guatempurung.com/main.php?display=quickfacts



Pengisian Program BBQ dan penjelajahan Gua Tempurung. :-

23/3/2013
(Malam) - Perkhemahan dan BBQ

24/3/2013 (9 pagi - 12 tengahari)
  • Sarapan pagi
  • Aktiviti menjelajah Gua Tempurung
  • Makan tengahari


Penyertaan :-

Bayaran : RM 55 (dewasa) dan RM 25 (kanak-kanak 12 tahun dan kebawah) merangkumi semua di atas. Keperluan lain termasuk pakaian sukan yang bersesuaian serta lampu suluh.

Ahli-ahli mesyuarat yang berminat sila maklumkan penyertaan anda kepada urusetia mesyuarat selewat-lewatnya  9/3/2013 menerusi email astraperak@yahoo.com atau fb Komuniti ASTRA Perak atau ditalian 0124176790.

Lawatan XYL dan Keluarga Sekitar Ipoh
Bagi para isteri/ keluarga yang turut serta ke Ipoh, urusetia juga merancang untuk mengadakan sesi lawatan dan beli-belah di tempat menarik sekitar Ipoh. Sedikit bayaran akan dikenakan bagi menampung kos pengangkutan.

Terima kasih

0 comments:

Post a Comment